Friday, October 19, 2012

What are we going to do after PMR?

Assalammualaikum :) Winkwink *_* 
Yes, I'm a PMR candidate. Seriously, rasa macam Ya Allah leganya dah habis exam kan? Yelahh, selepas kita berhempas pulas macam nak separuh maut nak mengadap PMR, kita mesti nak kan sesuatu kebebasan. Yeah, freedom. A week before the exam, macam macam dah yg terbayang dekat kepala. Aku nak buat itu, aku nak buat ini lepas exam. Aku nak hang out dengan kawan kawan. Aku nak masuk rombongan ini, aku nak masuk rombongan itu. 

Tapi adik adik sekalian, lepas dah PMR tuu kan rasa macam bosan tahap dewa tahuu takkkkkk ? Haha, inilah yg aku lalui sekarang. Mungkin sehari, dua hari lepas baru habis exam tuu, tak bosan lagi lah. Mungkin kebanyakannya akan balas dendam bongkang atas katil macam separuh maut :P Haha, ayat ibu aku lah ni. 


Mungkin jugak ada yang terus ponteng sekolah, and find a job. Cari duit lebih lah konon. Lepastuu, ada aktiviti yg cikgu2 anjurkan, supaya students takdelah nanti nak sesuka hati ponteng rite? Ada jugaklah camping, lawatan sambil belajar pastu macam2 lagi lah.

Tapi guys, percayalahh. Korang akan merindui untuk study. Rindu nak buat homework bertimbun. Rindu nak siapkan kerja pagi2 buta kat sekolah tuu. Rindu nak discuss answer dengan classmates. Memang rinduu lahh. Believe me guys :)

Me and my besties 
Orait, weolls hang out pergi tengok wayang 'Aku Terima Nikahnya' , Sweet movie :D



No comments:

Post a Comment