Wednesday, October 31, 2012

Yang Terindah :')

Assalammualaikum and hyyyeee!

Hmm, dalam hidup kita ni kadang2 terlalu banyak sangat benda yang kita nakkan. Benda yang kita inginkan. Semua orang pon nakkan kebahagiaan, betul tak ? Mana ada orang dalam dunia ni yang nak sedih, kannnn? Tapi Allah tu maha mengetahui. Dia lagi banyak mengetahui pasal life kita. Dialah yang aturkan hidup kita ni. Susah senang hidup, nangis ketawa hidup. Semua dia dah susun cantik2 untuk kita semua. 


Tapi Alhamdulillah lah kan, aku bahagia dengan hidup aku sekarang. Maybe sebelum2 ni aku banyak kena uji dengan Allah. Yelah, macam aku cakap tadi, Dia dah aturkan semuanya untuk kita. Dia turunkan hujan di waktu panas matahari. Oh rupanya dia hadirkan kita pelangi yang sangat indah :') Itulah ibaratnya hidup kita. Aku bukan apa, aku cuma nak mengingatkan diri aku betapa beruntungnya aku berbanding dengan life orang lain kat luar sana yang lagi banyak diuji.


Ya Allah, semoga kebahagiaan ini akan berkekalan :')
Ameeeennn

No comments:

Post a Comment