Friday, April 19, 2013

My Mom is My Hero

Assalammualaikum.
K, disebabkan masa2 yg selalu main kejar2 dengan aku, dan terus kejar dan mengejar aku. Maka, aku pon tak sempat langsung nak berjinak jinak dengan laman sosial. (Bohong, tak ada langsung). Maksudnya kat sini, hujung minggu je lah yg ada masa. Itu pun not everytime lah. Bila ada masa2 senggang je. So, bila buka lappy je terus buka blogger, twitter, facebook and youtube. Haruslah keempat empat itu. And yes, aku memang youtube viewers yg bolehlah dikatakan setia. Update2 yg terbaru aku hambek tahulah jugak. Meniti arus modenisasi dan globalisasi dewasa ini. Haa, kau bombastik ayat. haha

So, kat sini aku just nak share satu video yang aku dapat dekat youtube. Baru satu hari upload, tapi viewers dah 10k oke. Bayangkan kalau 1 minggu nanti dah ada berapa viewers? Kau bayangkan? 

Tajuk dia, My Mom, My Hero. by Germani Productions.


Rupanya ada motif, nak promote dettol. Anyway, agak tersentap jugaklah kan bila aku tengok video ni. 
Video ni pun memang kisah yg sebenar, cuma dia lakonkan semula je. Description nya :

"This story is inspired by my relationship with my mom. Some events are not accurate, but it underlines the same sacrifice that a mother does."

Apa-apa pon yang kita lakukan, siapa pon kita, dan di mana pon kita berada satu hari nanti. Jangan lupa, jadikan ibu insan pertama dalam hati kita.
 Sincerely, ayuni.

*Quick update, iloveyou bu :)
 

No comments:

Post a Comment