Sunday, April 7, 2013

Comeynyeeee anak mama >.< Ahaks

Assalammualaikum.

Aku kan kalau boring kan, memang suka search google tengok gambar2 baby comel. Tak kira lah newborn bby ke, bby besha ke, bby dah pandai berlari pon aku suka je tengok gambar dia. Bila tengok gambar baby je, mesti senyum sorang2 depan lappy. Lepastu mesti ayah ckp, buat apa lah tu senyum sorang2? #okeayahsalahfaham. Haha



Even ibu aku sendiri tahu aku memang suka budak kecik. Taktahulah kenapa. Mungkin dulu masa ibu aku mengandungkan aku dia suka tengok bby kot. Tu yg jatuh kat aku tu. Tapi tak baik salahkan ibu mengandung kan? Haha. Kalau pergi mana2, pergi makan kedai ke, pergi jalan2, lepastu terjumpa bby mesti aku usik bby tu. Mesti aku main cubit2 pipi baby tu. Well, muka tak malu. Kau tak tahu ke yg mak budak tu menyampah tengok kau main dgn anak dia? Haha. tapi majoriti ibu bapa memang akan suka lah bila bby diorang jadik perhatian ramai. Setuju? 

So, kat sini aku saja je lah kan nak memenuhkan blog aku dengan gambar2 bby comel. Biar naik seri sikit blog aku ni. Hoho, taksub.


Muka bby ni dengan yg atas tadi macam sama kan? Tapi ni nampak lebih muda sikit. haih, anak mama.


Amboy, anak mama kecik2 dah pandai buat muka. Ikut perangai ayah lah ni. Eh? Hahahaha


Newborn bby, nampak macam telur ayam yg baru menetas kan? haha


Ni semua mesti angkara mak dia tak dapat nak bela penguin kat rumah.Bby dia jadi mangsa. Haha


Dulu seingat aku kecik2 main puting je. Tak pon main mainan baby yang picit2 ada bunyi tu. Budak sekarang, kau tengok? 


Focus pd bahagian mata dan bulu mata :) Wuhuuuu


Gebunyeee. Bila bby tembam senyum, dengan dagu2 sekali ikut tersenyum kan?


Eleyh, pakai lens boleh lah ckp. Takpon edit kan? haha


Facemaker :D Haha

Cukuplah tu kot. Nanti aku sambung yg versi lain pulak.

Sekian, dari mama ayuni. Takyah nak mama bagai. Ngiahaha :P

No comments:

Post a Comment