Saturday, April 27, 2013

Rasa rindu nak balik kampung yang menyebal. Hihi



-Masjid Selat, Melaka-


Ohh, ohh ohh. rinduuu nak balik Melaka.
Ya Melaka is my hometown. My best hometown evaaar :D
Haha, since jadual harian aku yang pack. Sampai hari Sabtu pun ada kelas. Grrr~ Memang tak dapatlah nak balik Melaka kan. Kalau tak dolu2, setiap minggu balik melaka. Memang tiap2 minggu lah. 



Balik Melaka memang best, dapat jumpa cousin. Sedara mara. Sepupu sepapat seposen. Haha. Padahal cousin aku kat Melaka 4 orang je kot. Sebab Ibu ada 2 beradik je. Tapi nenek punya beradik memang ramai k. Kadang2 sampai kau pening kepala tak tahu ni sedara kau yang mana satu. Aku dah umur 16 tahun pon ada jugak sedara jauh yang aku baru kenal. Nampak tak permainan dia tu. Yang adik beradik angkat lain, yang tiri lain. Tapi ni semua lah yang palingg bestt dan meriah gila tyme raya nanti. Semua berkumpul kat rumah nenek. Sampai tak muat rumah, kita guna tandas. Haha, kidding. Sebab nenek anak first :) 
Cuba bayangkan, pakcik sedara aku ada yang baru nak masuk setahun. Alahaai pakcik, nanti pakcik dah besa, orang hantar pakcik pergi sekolah ya? Hohoho :D



 Tahun 2011


-2012-

My siblings and my only cousins on my mom behalf :)

And, one more thing,
yang bestnya pasal orang Melaka ni kan,
Dorang friendly ^^ Hihi

No comments:

Post a Comment