Monday, December 31, 2012

2013, Please be nice to me ;D



Haha
Ye, 2013 dah nak sampai. Lagi beberapa jam lagi. Rasa macam tak percaya kejap sangat dah setahun kan? Kejap sangat 2012 berlalu. Tahun 2012? Banyak sangat moment2 terindah, pahit manis, tawar kelat semua ada. Dan bagi aku tahun 2012 adalah tahun yang paling The Best dalam hidup aku. 

Ya Allah, kadang2 rasa macam sedih sangat nak tinggalkan tahun 2012. Tahun di mana aku adalah seorang calon PMR. Tahun di mana aku adalah seorang pelajar cemerlang PMR :D Itu yang paling paling takboleh aku nak lupakan. Tahun di mana aku dengan batch form 3 menjadi rapat. Macam adib-beradik. Seriously, we act like siblings. Lovely siblings. Rasa macam sayang sangat nak tinggalkan semua tu. Tahun di mana aku dengan member2 semua berhempas pulas nak mendapatkan keputusan yang terbaik. 

Tahun 2012 tahun yang aku dengan family semakin rapat. Tahun di mana akak aku kena sambung study dekat UNIMAS, Sarawak. Rasanya tak ada yang sedih dalam tahun 2012. Tapi.. tahun 2012 ni lah perginya seorang atok saudara ku. Hmm, terlalu cepat. Dah nak sebulan kot arwah dah pergi. Al-Fatihah, Encik Razale bin Abdullah :')

Okay, malam ni. 2013 pulak kan. Oh tak lama lagi aku dah form 4, 16 tahun. 22 Januari, officially aku akan jadi seorang remaja dan belia yg berusia 16 tahun. Bukan calang-calang angka tau tu. Angka yang besar. Hahaha, tak sangka pulak dah form 4. Dah menengah atas, dah jadik senior lah kitee ni ek ek *angkat2 kening. Dah boleh buli budak junior dahh. Ngehh3

Apa-apa pon hidup kene lah kite teroskan kan? Yang aku harapkan azam aku akan tercapai. Tahun 2013 lebih bermakna. Dan aku nak aku banyakkan senyum je sepanjang 2013 ni. Cheeesseeee :D


Assalammualaikum, from me. 16-y-o girl to be :)

No comments:

Post a Comment