Thursday, March 28, 2013

Another camping at Kem Tasek Utara


Assalammualaikum.


18 - 21 Mac 2013. Empat hari aku tak ada kat sekolah. Empat hari aku membawa diri jauhhhh dari daerah Segamat. Haha, daerah segamat je. Bukan pergi mana pon. Tapi agak rindu jugak lah 4 hari tak datang sekolah kan. Rutin semua berubah. 4 hari punya kerja sekolah pon sedang menunggguuuu. 

Sasaran camping ni sebenarnya, pelajar yg cemerlang akademik tapi tak cemerlang kokurikulum. Bila cikgu ckp macamni, aku terus gelak. Cikgu, tu saya lah tu. Tanpa berpikir panjang, aku pon membuat keputusan menyertai camping tersebut. Lagipun peringkat negeri tuu kan. Another new friends, new place and the most important is new experience! Yeayy!

Kasi cuci2 mata dulu :P






 Will update soon ;)

No comments:

Post a Comment