Sunday, March 17, 2013

Rasa yang aku rasakan.


Kadang2 tu kan aku terus terang dengan seseorang, bukan dengan niat nak sakitkan hati dia. Aku cuma nak menjadi aku sendiri. Aku cuma nak jujur dengan dia tentang apa yg aku buat. Sekurang-kurangnya aku jujur dengan dia. Aku tahu memang lah aku salah. Tapi tolong lah faham, aku dah terus terang dah. Janganlah hukum2 aku macam ni. Aku tak boleh lah. 

Waktu2 macamni lah benda ni semua nak jadi. Kadang2 buat aku rasa marah je. Bila aku marah, mulalah aku nak buat benda yg tak betol. Aku tak suka lah ada perasaan yg macamni. Tolong jangan paksa2 aku ada perasaan macamni. 



Orang tak rasa apa yang kita rasa. Orang tak tahu apa yang kita lalui. 
Mungkin orang boleh tahu kisah hidup kita, tapi yg merasakannya hanya kita sendiri.
Hanya diri kita.
Bukan orang lain.

Orang mungkin boleh tengok kita tersenyum.
Semua orang boleh nampak senyuman kita.
Tapi tak semua orang boleh tengok air mata kita mengalir.
Tak semua orang.
Tak semua.

Mungkin.
Yg SATU, dah aturkan semuanya.
Dah aturkan yang cantik2 belaka untuk aku.
Tinggal aku perlu sabar, sabar, dan terus bertahan.
Ya, bertahan.
Be STRONG!

"Biarlah hati ini merawat lukanya sendiri :') "
Alhamdulillah, aku masih mampu tersenyum.
Masih mampu memberikan senyuman.
Dan masih mampu buat orang lain tersenyum.

IloveMyself,sincerely.

No comments:

Post a Comment